با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
طراحی مدل فراگیرسازی اپلیکشن‌های شبکه‌های اجتماعی

الهام حسینی چگنی؛ علی قربانی؛ محمدرضا مشایخی؛ علی شاه‌نظری

دوره 11، شماره1 (پیاپی 41) ، دی 1401، ، صفحه 165-180

https://doi.org/10.30473/ipom.2022.9978

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش طراحی و تبیین مدل فراگیرسازی اپلیکشن‌های شبکه اجتماعی می‌باشد. پژوهش حاضر در چارچوب راهبرد پژوهشی روش‌های آمیخته (کمی و کیفی) می‌باشد. به‌منظور تبیین مدل فراگیرسازی اپلیکشن‌های بومی شبکه اجتماعی، نظریة داده‌بنیاد را طرح و تدوین کرده‌ایم و در مرحله دوم، آن را در معرض آزمون کمی قرار داده‌ایم تا از تعمیم‌پذیری ...  بیشتر